No products in the cart.
Return To ShopNo products in the cart.
Return To ShopREGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.JAJU.PL
Właścicielem sklepu internetowego www.jaju.pl jest FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział IX Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000734042, NIP: 9950251359, REGON: 380347462.
Niniejszy regulamin określa ogólne warunki oraz podstawowe zasady korzystania przez Użytkowników z serwisu internetowego www.jaju.pl oraz zawiera uregulowania organizacyjne Serwisu. Sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę stanowi platformę sprzedażową, za pośrednictwem której Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługi drogą elektroniczną, jak również za pośrednictwem której Klient ma możliwość zapoznania się z prezentowanymi na niej towarami oraz zawarcia umowy sprzedaży na wybrane przez siebie produkty.
W niniejszym regulaminie następujące terminy pisane z wielkiej litery mają znaczenie przypisane im poniżej:
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.) dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; zapisy niniejszego Regulaminu dotyczące Konsumentów stosuje się także do przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego;
Konto Użytkownika – konto utworzone w systemie informatycznym Sklepu na dane Użytkownika, służące do realizacji zamówień;
Newsletter – treść cyfrowa dostarczana Użytkownikowi w zamian za udostępnienie danych osobowych za pomocą formularza;
Opinia – ocena Towaru lub Sklepu uiszczona przez Użytkownika na stronie internetowej Sklepu, oficjalnych kontakt Sklepu w portalach społecznościowych oraz w przeglądarce Google;
Sprzedawca – FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców – Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział IX Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000734042, NIP: 9950251359, REGON: 380347462, który jest jednocześnie administratorem strony internetowej www.jaju.pl;
Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu, wraz z wszelkimi załącznikami i odniesieniami, które wyraźnie się do niego odwołują;
Serwis – serwis internetowy www.jaju.pl dostępny w polskiej wersji językowej;
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.jaju.pl;
Adres korespondencyjny sklepu: FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39, Telefon: 514 653 319 , Adres e-mail: kontakt@jaju.pl;
Towar – Wszelkie rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w ramach Sklepu;
Umowa sprzedaży – Umowa zawierana przez Sprzedawcę z Użytkownikiem, na mocy której przenosi on Użytkownikowi własność Towaru i wydaje mu go, a Użytkownik zobowiązuje się do odebrania Towaru i zapłaty ceny; Umowa sprzedaży może być Umową sprzedaży zawartą na odległość;
Umowa sprzedaży zawarta na odległość – Umowa sprzedaży zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca ukończone 18 lat, a także osoba prawna i jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych, która dokonuje lub zamierza dokonać zakupów w Sklepie;
Wada – niezgodność Towaru z umową.
Sklep internetowy www.jaju.pl prowadzi za pośrednictwem sieci Internet sprzedaż, w tym sprzedaż wysyłkową artykułów znajdujących się w jego ofercie. Informacje na temat produktów Sklep zamieszcza na stronie www.jaju.pl.
Sprzedawca oferuje w Sklepie internetowym sprzedaż artykułów rozrywkowych wykorzystywanych w wesołych miasteczkach, parkach zabawach, na festynach, tj. w szczególności:
Sprzedawca oferuje także usługi projektowania oraz personalizacji dmuchanych atrakcji na specjalne życzenie Użytkownika.
Korzystanie ze Serwisu, zarówno po zarejestrowaniu Konta Użytkownika, jak i bez rejestracji, jest bezpłatne.
Użytkownik może zawrzeć ze sprzedawcą umowę o dostarczanie Newslettera, w zamian za podanie niezbędnych danych osobowych za pomocą formularza. Użytkownik może zrezygnować z Newslettera w każdym czasie przez wycofanie zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu.
Sprzedawca przetwarza dane osobowe Użytkowników na zasadach określonych w Polityce prywatności.
KONTO UŻYTKOWNIKA
Użytkownik uzyskuje darmowy dostęp do Konta Użytkownika po Rejestracji.
Rejestracja Konta Użytkownika nie jest niezbędna do złożenia zamówienia w Sklepie.
W ramach Rejestracji Konta Użytkownika, Użytkownik podaje swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, a w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą także adres do wystawienia faktury VAT, nazwę/firmę oraz NIP.
Rejestracji Konta Użytkownika w Sklepie można dokonać w dowolnym momencie w zakładce „Rejestracja”. Po dokonaniu Rejestracji Użytkownik otrzymuje, na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzenie Rejestracji, po czym możliwe będzie aktywowanie darmowego konta w Serwisie.
W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego do Konta Użytkownika, Użytkownik ma obowiązek zapoznania się z Regulaminem Sklepu i zaakceptować jego treść poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
DOKONANIE ZAKUPU – PROCEDURA
Aby dokonać zakupu danego produktu, należy kliknąć ikonę „Dodaj do wyceny”
Wybrany towar zostaje przeniesiony do koszyka, znajdującego się pod ikoną „Zobacz koszyk” znajdującą się pod produktem dodanym do koszyka.
Po dodaniu do wyceny wszystkich produktów, którymi zainteresowany jest Użytkownik, z poziomu koszyka należy przejść do Podsumowania wyceny, poprzez kliknięcie ikony „Przejdź do kolejnego kroku”.
W kolejnym kroku Użytkownik składa zapytanie o wycenę do Sprzedawcy, po uprzednim zalogowaniu się na swojego Konto Użytkownika lub uzupełnieniu wskazanych danych w przypadku dokonywania zakupu bez Konta. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych, które będą potrzebne do realizacji zamówień. Sklep zastrzega sobie prawo zweryfikowania podanych danych np. drogą telefoniczną lub internetową.
Po otrzymaniu przez Sklep zapytania o wycenę, na podany przez Użytkownika adres e-mail lub telefonicznie na podany przez Użytkownika numer telefonu Sklep przedstawia ostateczną wycenę. Ostateczna wycena zostanie Użytkownikowi przedstawiona nie później niż w ciągu 3 dni roboczych dni od dnia otrzymania przez Sklep zapytania o wycenę.
Jeżeli Sprzedawca oferuje możliwość personalizacji danego produktu, Użytkownik jest zobowiązany udzielić stosownych informacji wraz z zapytaniem o wycenę, w rubryce „Uwagi dotyczące wyceny”.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie zaakceptowania przez Użytkownika ostatecznej wyceny przygotowanej przez Sprzedawcę zgodnie z pkt. 5.5. powyżej, poprzez udzielenie przez Użytkownika informacji o akceptacji ostatecznej wyceny drogą mailową.
Po przedstawieniu Użytkownikowi wyceny możliwa jest wizyta u Sprzedawcy celem osobistego zapoznania się z asortymentem i ustalenia szczegółów umowy. W takim wypadku Umowa sprzedaży zostanie zawarta w siedzibie Sprzedawcy i nie będzie Umową sprzedaży zawartą na odległość.
Ewentualne zmiany w zamówieniu po zawarciu Umowy sprzedaży Użytkownik może wprowadzić wyłącznie poprzez kontakt z obsługą Sklepu, wysyłając e-maila pod adres: kontakt@jaju.pl i podając w tytule e-maila: numer zamówienia i dane Użytkownika. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmian w zamówieniu wprowadzonych po zawarciu umowy sprzedaży, jeżeli przystąpił już do realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż: 90 dni roboczych od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy zadatku, o którym mowa w pkt 6.3.1.
Zamówienie zostanie wysyłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy pozostałej części ceny, o której mowa w pkt 6.3.2. Jeżeli zgodnie z ustaleniami stron Użytkownik odbiera zamówienie osobiście, zamówienie będzie mu udostępnione do odbioru w umówionym terminie.
W przypadku gdy czas realizacji zamówienia wydłuży się z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy (w szczególności w przypadku opóźnień w dostawach ze strony producentów), Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Użytkownika o tym fakcie oraz o przewidywanej dacie realizacji zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z przyczyn od niego niezależnych.
METODY PŁATNOŚCI
Użytkownik ma możliwość dokonania płatności za zamówienie:
Przelewem, na rachunek bankowy Sprzedawcy: 10109014340000000142003538
Gotówką, w siedzibie Sprzedawcy, z uwzględnieniem ustawowych limitów płatności gotówką.
W przypadku płatności przelewem w polu „tytuł” należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko Użytkownika.
Płatność jest dokonywana w następujący sposób:
40% ceny określonej w wycenie zaakceptowanej przez Użytkownika – tytułem zadatku, w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży. Jeśli wpłata nie zostanie dokonana w tym terminie, zamówienie zostanie anulowane.
Pozostałe 60% ceny – w ciągu 7 dni roboczych od dnia poinformowania Użytkownika, że zamówienie jest gotowe do wysyłki/odbioru.
CENY
Podane przy opisach poszczególnych produktów ceny nie stanowią oferty. Podane ceny są cenami podstawowymi, nieuwzględniającymi dodatkowych usług i modyfikacji i stanowią podstawę do złożenia przez Użytkownika zapytania o wycenę. Ostateczna cena produktów jest określana i przedstawiana w indywidualnej wycenie przygotowanej dla Użytkownika, w oparciu o informacje udzielone przez Użytkownika w zapytaniu o wycenę. Przy ustalaniu ostatecznej ceny Sprzedawca uwzględnia wielkość zamówienia, rodzaj zamówienia, fakt, czy Użytkownik dokonywał już wcześniej zamówień u Sprzedawcy, rodzaj i zakres modyfikacji i personalizacji produktów.
Ceny przedstawione w wycenie są wyrażone w złotych polskich i obejmują wszystkie ich składniki, w tym również należne podatki zgodne z obowiązującymi przepisami krajowymi.
Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.
Zmiana cen podstawowych następuje poprzez ich publikację na stronie internetowej www.jaju.pl i wiąże Sklep od chwili ich publikacji oraz nie ma wpływu na realizację umów zawartych w wyniku złożonych wcześniej zamówień.
DOSTAWA TOWARÓW
Dostawa towarów realizowana jest zarówno na terenie Polski, jak i poza jej granicami.
Dostawa towarów następuje za pośrednictwem wybranej przez Sprzedawcę firmy kurierskiej. Użytkownik może również odebrać zakupione towary osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
Koszt dostawy towarów jest określany w oparciu o cennik firmy kurierskiej wybranej przez Sprzedawcę. Koszt dostawy jest zależny od wielkości zamówienia, a jego wysokość jest każdorazowo podawana wraz z wyceną. Koszty dostawy towarów pokrywa Użytkownik.
RĘKOJMIA I GWARANCJA
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Użytkownikowi produkt nowy i wolny od Wad. Sprzedawca ponosi prawną odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Użytkownika za Wady, z zastrzeżeniem pkt 9.3.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Wady, jeżeli Użytkownik, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
Jeśli na Towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie, przy czym gwarancja udzielona przez producenta towaru jest jednostronnym zobowiązaniem, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z prawa do reklamacji towaru niezgodnego z umową.
Użytkownikom przysługują następujące uprawnienia z tytułu rękojmi:
Użytkownik niebędący Konsumentem
W przypadku stwierdzenia Wady Użytkownik może w ramach rękojmi żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni produkt wadliwy na wolny od Wad albo Wadę usunie, przy czym ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od Wad lub usunięcia Wady.
Użytkownik może także żądać wymiany rzeczy na wolną od Wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od Wad lub usunąć Wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika. Sprzedawca może odmówić wymiany lub naprawienia rzeczy jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Użytkownika jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeśli Wada jest nieistotna.
Użytkownik będący Konsumentem
W przypadku stwierdzenia Wady Towaru, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili poinformowania go o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
Konsument jest zobowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie, który Sprzedawca odbiera na własny koszt.
Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
Jeżeli Towar ma Wady, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
Sprzedawca nie doprowadził lub odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 9.5.2.2,
brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt 9.5.2.2,
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli Wada jest nieistotna, jednak domniemywa się, że Wada jest istotna. Jeżeli Wada dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Uprawnienia Użytkownika z tytułu rękojmi za wady nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Użytkownika wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancji.
PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Reklamacje z tytułu rękojmi lub gwarancji należy przesyłać na adres: FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39 lub na adres e-mailowy: kontakt@jaju.pl
W związku z koniecznością oceny przez Sprzedawcę istnienia Wady, równocześnie ze złożeniem zgłoszenia Wady, należy dostarczyć reklamowany produkt na adres: FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39
Sklep ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji Użytkownika, z zastrzeżeniem reklamacji Użytkownika z tytułu rękojmi, na którą Sklep odpowiada w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania Użytkownika. O rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego Użytkownik informowany jest w drodze e-mail lub pisemnej. Brak zawiadomienia Użytkownika o sposobie rozpatrzenia reklamacji traktowane jest jako uznanie reklamacji.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW
W przypadku wyczerpania procedury reklamacji, o której mowa powyżej, Użytkownikowi będącemu Konsumentem, poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem, przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dotyczące możliwości skorzystania z tych roszczeń oraz dostępu do procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona Konsumentów. Ponadto informacje dostępne są pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
W szczególności, Użytkownik będący Konsumentem ma prawo:
zwrócić się̨ do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1706), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1706), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
zwrócić się do powiatowego/miejskiego rzecznika konsumentów lub jednej z organizacji społecznych, których statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów.
Rejestr podmiotów właściwych do prowadzenia postępowania prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i dostępny jest na stronie internetowej UOKiK dostępnej pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
Użytkownik będący Konsumentem może ponadto skorzystać z możliwości internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Platforma ODR jest interaktywną i wielojęzyczną stroną internetową, na której Konsument i przedsiębiorca mają dostęp do kompleksowej obsługi w sprawie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Użytkownik będący Konsumentem, ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży zawartej na odległość w dowolny sposób, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Odstąpienia od umowy można dokonać drogą mailową na adres kontakt@jaju.pl, lub wysyłając oświadczenie na piśmie na adres: FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży znajduje się na stronie internetowej sklepu www.jaju.pl. Skorzystanie z udostępnionego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie jest obowiązkowe.
Do zachowania 14 dniowego terminu określonego w punkcie 12.1 powyżej wystarczy złożenie lub wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów:
zawartych w sposób określony w pkt 5.8. Regulaminu, tj. niebędących Umowami sprzedaży zawartymi na odległość,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – dotyczy to w szczególności wszelkich modyfikacji czy personalizacji produktów z oferty Sprzedawcy według życzenia Użytkownika.
W razie skutecznego odstąpienia od umowy, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a to, co Strony świadczyły, ulega niezwłocznemu zwrotowi.
Zwracany przez Użytkownika produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie dostawy. Zachęcamy do zapakowania produktu w oryginalne opakowanie.
Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy, zwraca Użytkownikowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (tj. za dostawę) z tym zastrzeżeniem, że Sklep zwraca Użytkownikowi jedynie koszty najtańszego, zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w ofercie Sklepu. Koszt zwrotu produktu do siedziby Sprzedawcy ponosi Użytkownik.
Pieniądze są zwracane niezwłocznie po skutecznym odstąpieniu i to w terminie do 14 dni. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Użytkownika użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Użytkownik ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Dla zachowania 14-dniowego terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie produktu do Sklepu przed jego upływem.
Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu do Sklepu. W przypadku produktów, które nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, w szczególności ze względu na swoją wielkość, wagę lub kształt, Sprzedawca rekomenduje dokonanie zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej, jednak wybór sposobu zwrotu rzeczy należy do Użytkownika. Koszty dokonania zwrotu zależne są od danego przedmiotu, jednak zazwyczaj podobne są do kosztów dostarczenia rzeczy Użytkownikowi.
Zwrotu Towaru należy dokonać na adres Sklepu: FUNANDPLAY sp. z o. o. spółka komandytowa z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62-065) przy ul. Powstańców Chocieszyńskich 39 .
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Użytkownika do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Użytkownika dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
WERYFIKACJA OPINII
Sprzedawca stosuje system weryfikacji autentyczności Opinii przez wysyłanie Użytkownikom, po zawarciu Umowy sprzedaży zaproszenia do wystawienia Opinii.
Zamieszczenie Opinii jest możliwe po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie Opinii jest możliwe w każdym czasie. Zakazane jest zamieszczanie Opinii bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu.
Użytkownik powinien formułować opinie w sposób rzetelny, a Opinia winna odzwierciedlać jego autentyczną opinię o Towarze i Sprzedającym. Użytkownik jest zobowiązany do powstrzymywania się od używania w Opinii wulgaryzmów oraz słów powszechnie uważanych za obraźliwe.
Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Użytkowników którzy zawarli umowę Sprzedaży. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Kupującego dotyczących zamieszczonych opinii, Kupujący może zgłosić Sprzedawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego Sprzedawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć
WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z SERWISU
Korzystanie z Serwisu możliwe jest, o ile system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik posiada aktualną wersję jedną z następujących przeglądarek: Mozilla Firefox, Chrome, Opera lub Internet Explorer z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript i Cookies.
Jeżeli wymagania techniczne przeglądarki Użytkownika nie zostaną spełnione, Sprzedawca poinformuje o tym Użytkownika odrębnym komunikatem po wejściu na stronę internetową Sklepu, jednocześnie informując o konieczności zainstalowania odpowiedniej przeglądarki lub jej aktualizacji.
W celu złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Serwisu oraz w celu korzystania z usług dostępnych w Serwisie, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
Do szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem przez Użytkowników z usług Serwisu należy korzystanie z nich bez stosowania zabezpieczeń opisanych w dokumentacji przeglądarki internetowej komputera Użytkownika. Dotyczy to w szczególności mechanizmów rozszerzających możliwości przeglądarek o funkcje wykraczające poza standard HTML. W przypadku nieprawidłowej konfiguracji zabezpieczeń przeglądarki istnieje też możliwość przechwycenia danych przesyłanych z i do serwera WWW.
Ponadto korzystanie z usług świadczonych poprzez sieć WWW wymaga udostępnienia podstawowych informacji o komputerze Użytkownika, takich jak: adres IP, domena, adres poprzednio odwiedzanej strony internetowej (strony, z której Użytkownik połączył się z danym Serwisem wybierając odpowiedni odsyłacz), używana przez Użytkownika przeglądarka oraz system operacyjny, lokalizacja itp.
Zakazane jest wykorzystywanie Serwisu przez Użytkownika w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub Sprzedawcy. Użytkownik nie jest uprawniony w zakresie korzystania z Serwisu do dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, w szczególności do zawierania i wykonywania umów sprzedaży stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r., poz. 1360 ze zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).
W przypadku konieczności zmiany Regulaminu Sklep zobowiązuje się do poinformowania Użytkowników o tym fakcie co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian poprzez umieszczenie tekstu zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu oraz wysłanie zawiadomienia na podany przez Użytkownika adres e-mail lub adres do doręczeń. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Użytkownika przed dniem wejścia w życie przedmiotowych zmian, co oznacza, że do zawartych umów oraz umów wykonanych zastosowanie będzie miał Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia umowy.
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Sklepu www.jaju.pl